Tillbaka till ruta 1


Glöm allt jag skrivit om att vi hittat lokal och att jag är lugn..
Omständigheterna har förändrats lite ute på Rosenhill tyvärr pga en surgubbe till granne.. Så nu vill vi inte vara där längre och har alltså skjutssas tillbaka till ruta 1..! 
Såå stressigt! -för mig.. 
Men vi är lediga v.34 och ska då låna svärmors bil, åka runt till olika alternativ å titta och förhoppningsvis löser sig allt inom kort! :) 

Tips på härlig Loge/lada i närheten av Stockholm som uopfyller våra krav om sen stägning, billig logi, och gärna ängar runt om..!?



Kommentarer
Anna ♥ FOTOMEDMERA - fotoblogg med inslag av musik, film, konst & vardag

vilken fin blogg du har :)

2015-01-13 @ 22:54:44
URL: http://fotomedmera.blogg.se
Sofia

Hej,

Sitter själv och letar en bra lokal för bröllop i Sthlm som inte ska vara för dyrt och hade fram till nu ställt in siktet på Rosenhill. Skulle du kunna berätta varför ni valde bort det? Och om ni har hittat något annat bra som du vill tipsa om?

2015-03-21 @ 19:19:40


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ceciliaswedding.blogg.se

Jag älskar bröllop! Drömmer om bröllop, vill planera bröllop.. Bridezilla skulle vissa säga, jag säger bara att jag helt enkelt brinner för bröllop.. Sommarn 2015 skrider jag själv till altaret.. Här kommer tips och trixs och min hysteri!

RSS 2.0