Väntar på något fint


Nu har de gått mer än 2 veckor sen jag beställde ringarna.. Hon sa att de skulle komma inom 2 veckor, och när jag ringde här om veckan så sa en annan att de inte kommer förens den 27:e typ... Alltså en månad efter beställningen! 
Bara för att min storlek inte fanns inne... Ja har inte så mycke erfarenhet av att köpa ringar men jag tycker att de känns som väldigt lång tid.. :( 
Fästmannes är klar och finns att hämta, men vi väntar å hämtar ihop.. :)

Hatar att vänta!! Sååå tråkigt!!!

Annars, för någon vecka sedan upptäckte jag att Bröllopstorget.se (där jag såklart är medlem) har ett Köp och Säljforum! Yes!! :) 
Älskar sånt! Älskar att man kan hitta nästan oanvända grejjer fast begagnat! 
Bra för miljön och bra för plånboken! 
❤️


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ceciliaswedding.blogg.se

Jag älskar bröllop! Drömmer om bröllop, vill planera bröllop.. Bridezilla skulle vissa säga, jag säger bara att jag helt enkelt brinner för bröllop.. Sommarn 2015 skrider jag själv till altaret.. Här kommer tips och trixs och min hysteri!

RSS 2.0