8 dagar kvar!!

Hej kära läsare!

Jag vet att jag varit den dåligaste bloggaren nu inför bröllopet.. Men jag har inte velat berätta för mycket.. Jag är redan så dålig på att hålla inne på hemlisar så om jag börjar langa bilder på allt blir de inga överaskningselement överhuvudtaget.. :D 

Men hur som helst.. Allt är typ klart..
Närmsta dagarna ska vi:
Handla detaljer på ikea, typ vit metervara 10kr/m..
Pyssla ihop bordsplacering
Pyssla ihop bordsdekoration
Beställa blommor från torghandeln
Öva vals
Handla sprit
Hämta klänningen
Handla skjorta
Handla mat
Tillaga mat
Pyssla lite mer.. Och sen är det fan dags!!!
:D 






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ceciliaswedding.blogg.se

Jag älskar bröllop! Drömmer om bröllop, vill planera bröllop.. Bridezilla skulle vissa säga, jag säger bara att jag helt enkelt brinner för bröllop.. Sommarn 2015 skrider jag själv till altaret.. Här kommer tips och trixs och min hysteri!

RSS 2.0