Hänger kvar

Hej!
Va fint att det fortfarande finns de som hänger kvar här! Det gör mig glad! :)

Vi har som ni kanske förstått att vi pausat planeringen lite.. Tror nog inte vi kommer sätta igång förens efter sommarn.. Men ringar ska inhandlas asap..

Och för övrigt så tror jag att även om jag typ vet hur jag vill ha allt så tänker jag försöka börja om från början med planeringen och få med A på allt denna gång.. Tvinga honom om de så behövs.. ;)
Närå.. Men lite.. Jag vill att han ska tycka att detta är vårt största äventyr ihop och att det är kul!
Jag känner stort hopp ang min plan och ser fram enot det såå mycket! :)
Jag försöker redan nu tänka hur jag ska skriva mina löften, haha, men jag känner mig själv och kommer säkert stå där framme under cermonin och höfta fram något spontant..
Det är nämligen så att jag själv tycker att jag är en fena på att ge spontana tal, och föreställer mig ofta hur jag håller tal som får alla att vika sig av skratt och sedan fälla krokodiltårar av rördhet..
Haha.. Vet inte riktigt om det är sanning dock.. Men i min perfekta drömvärld är det så! ;)

Några tips på att skriva sina löften? Nån som gjort det? :) 

❤️


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ceciliaswedding.blogg.se

Jag älskar bröllop! Drömmer om bröllop, vill planera bröllop.. Bridezilla skulle vissa säga, jag säger bara att jag helt enkelt brinner för bröllop.. Sommarn 2015 skrider jag själv till altaret.. Här kommer tips och trixs och min hysteri!

RSS 2.0