Fru Ruthström

Heej! 

Jag vet inte vad jag ska börja med.. Nu är jag iallafall Fru Ruthström! :)

Jag kanske får börja med pysslet innan..? Bygga upp stämningen?

Hela veckan innan, varje dag gjorde vi något.. Vi limmade glasburkar till ljuslyktor, vi klippte papperscirklar till girlanger, vi gjorde små ostbollar till mingeltimmen, vi lagade rostbiff och sent på natten innan bröllopsdagen, precis innan vi skulle gå och lägga oss nervösa men förväntasfulla övade vi vals sista gången!

Vi tog en valskurs för ca 2 månader sen.. Det var första gången Herr Ruthström dansade vals och sen övade vi 2 gånger hemma på vardagsrumsgolvet..!
Riktig naturbegåvning på dans tydligen!! 








Nästa inlägg imårn, mer om dagen innan..! 
Puss!!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ceciliaswedding.blogg.se

Jag älskar bröllop! Drömmer om bröllop, vill planera bröllop.. Bridezilla skulle vissa säga, jag säger bara att jag helt enkelt brinner för bröllop.. Sommarn 2015 skrider jag själv till altaret.. Här kommer tips och trixs och min hysteri!

RSS 2.0