Första steget till min dröm

 
Hej allesammans!
 
Här tänkte jag dela min väg till bröllopet nästa sommar och alla tips och trixs jag samlat på mig i alla år med bröllop som största intresse..
Många tips och trixs har jag hittat på nätet, andra har jag hört från folk och sparat i mitt arkiv där bak..  
Vårt bröllop har en hårt pressad budget så de flesta tipsen kommer vara åt det hållet, hur man får råd med det man vill.. För det är det vikitigaste.. bröllopet är ER dag, med ERA önskingar!
Jag tycker inte att ett vackert bröllop med många detaljer måste vara dyrt, det gäller bara att planera..
Och eftersom jag planerat i flera år i smyg så känner jag att inget är omöjligt! :D
 
Jag vet inte riktigt hur jag ska göra denna blogg ännu.. så det blir att testa sig fram och kolla reaktioner..
Har ni tips eller vill ha tips så kommentera gärna! 
 
Massa Kärlek!
Puss
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ceciliaswedding.blogg.se

Jag älskar bröllop! Drömmer om bröllop, vill planera bröllop.. Bridezilla skulle vissa säga, jag säger bara att jag helt enkelt brinner för bröllop.. Sommarn 2015 skrider jag själv till altaret.. Här kommer tips och trixs och min hysteri!

RSS 2.0