Min vision

Jag tror att det är viktigt att ha en bild av hur man vill att dagen ska se ut.. Iallafall de viktiga punkterna..
Första frågan: Hur många gäster ungefär?
Andra frågan: När? Sommar? Höst? Vinter? 
Tredje frågan: Vilken stil är Du och vad vill Du ha för typ av bröllop?

Jag tänkte börja med att berätta om min dröm.. Vad jag tänkt..
-Eller, så här långt är faktiskt jag och min fästman överrens; vi vill gifta oss utomhus på sommarn, kanske under ett vackert träd, borgligt utan prat om religösa personer, festen kommer hållas i en lada eller loge om vi hittar någon passande.. Hoppas! ;)





Kommentarer
stina

åh vad fint! jag var på ett sådant bröllop i somras och det var otroligt mysigt! De hade smyckat hela ladan med björkris längs väggarna, hur fint som helst! puss!

2013-10-20 @ 11:59:23


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ceciliaswedding.blogg.se

Jag älskar bröllop! Drömmer om bröllop, vill planera bröllop.. Bridezilla skulle vissa säga, jag säger bara att jag helt enkelt brinner för bröllop.. Sommarn 2015 skrider jag själv till altaret.. Här kommer tips och trixs och min hysteri!

RSS 2.0