När mannen är borta..

... Läser fästmön bröllopstidningar..!
;)

Min kära var i Stockholm under helgen.. Så jag köpte på mig lite lektyr..! ;) 
Rolig och mysig läsning men dock inte så mycke inspiration..! Eller, jo, inspirerande och rörande att läsa om andras erfarenheter.. Men detaljmässigt är nästan alla 3 tidningnarna likadana.. Extremt mycke inspiration från The Great Gatsby (som jag såg nyligen och verkligen gillade).. Och alltså 20-30tal rakt igenom..! Mycke glamour och glitter verkar vara på mode.. 
Även om det inte är det tema jag tänker mig och ärlig talat, så tror jag inte alltför stor del av vanliga svenssons väljer det heller..
Så tycker jag att det vore riktigt kul om fler svenskar hakade på trenden med glamour och lite pampigare bröllop! ;)
Det ska väl ändå vara en dag att minnas..!? ;) 







Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ceciliaswedding.blogg.se

Jag älskar bröllop! Drömmer om bröllop, vill planera bröllop.. Bridezilla skulle vissa säga, jag säger bara att jag helt enkelt brinner för bröllop.. Sommarn 2015 skrider jag själv till altaret.. Här kommer tips och trixs och min hysteri!

RSS 2.0