Ringköp

Hej hej..
Som alltid så spritter de i min kropp ang detta kommande bröllop och allt bestyr..
Vi går fortfarande långsamt och försiktigt fram i planeringen..
Dels för att min fästman inte älskar bröllop lika mycket som jag men dels också för att vi inte riktigt har vår budget ännu..

Min tanke kring detta är att jag kommer göra många inköp under året.. Sprida ut kostnaderna istället för att allt ska komma samtidigt..

På fredag ska vi åka och beställa ringar!
Jag ska ha en enstengsring, med 6-tandad klofattning i vanligt gult guld.. Min dröm..
Min fästman har nog bestämt sig för en väldigt enkel, lätt, slät guldring..
Han är ingen smyckeskille.. ;)

Bilden är funnen från google.. Fast den jag vill ha ska som sagt vara guld.. ;)



Bilden som kommer här nedanför är bilden på våra tillfälliga förlovningsringar.. De jag friade med..
Vill ni höra om det förresten..? ;)





Kommentarer
Sara T

jaaa! Berätta om frieriet!!!

2013-10-28 @ 07:56:28


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ceciliaswedding.blogg.se

Jag älskar bröllop! Drömmer om bröllop, vill planera bröllop.. Bridezilla skulle vissa säga, jag säger bara att jag helt enkelt brinner för bröllop.. Sommarn 2015 skrider jag själv till altaret.. Här kommer tips och trixs och min hysteri!

RSS 2.0