Klänning -check!

Heej!!
Här tänkte jag suprisa med ett litet inlägg!
:)

Jag har sen länge haft en egen "board" på Pinterest med olika klänningar som jag vill ha, jag har provat i butik 2 gånger och jag har pratat med en kompis som e sömmerska om att sy upp efter mina önskemål..
Jag la upp ca 4000 som maxpris för min klänning..

Men sen plötsligt från ingenstans bestämde jag mug för att bara kolla på sidan Jjhouse.com..
Så råkade jag klicka på "prissänkta klänningar"..
Sen råkade jag sitta i kanske totalt 2-3 timmar och scrolla... Och vips.. Så var den framför ögonen!!
Min klänning..
En blandning av alla klänningar jag vill ha..!! :D
Enda som inte är med är fickor i kjolen.. Det hade varit modernt och ganska fräsigt!

Jag vet inte om jag ska lägga upp en bild? 
Tanken är väl att alla ska se klänningen första gången på själva dagen..!?
Eller?
Kan jag visa bild på klänningen för er?
:)

*dööör lite inombords av fjärilar i magen!!





Kommentarer
Sara

Åh jag vill jättegärna se bild... kan du inte skicka den? Kraaaam

2014-02-10 @ 07:30:33
Fairy of Inspiration

Räkna med att du behöver göra lite justeringar hos en sömmerska när du fått klänningen, så får det bli en bonus om du slipper. Har bekanta som fick sy om en hel del så det är bra att ha mycket tidsmarginal.
Nu blir man ju nyfiken på bild!!!

Svar: Jag räknar med det, och kanske också för att jag hoppas att några mått blir mindre framåt våren när träningen kickar in..! ;)
Jag har två kompisar som är sömmerskor.. Så jag hoppas att de går att lösa..! :)
Vilken mysig blogg du har!
Cecilia

2014-02-21 @ 13:43:39
URL: http://www.fairyofinspiration.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ceciliaswedding.blogg.se

Jag älskar bröllop! Drömmer om bröllop, vill planera bröllop.. Bridezilla skulle vissa säga, jag säger bara att jag helt enkelt brinner för bröllop.. Sommarn 2015 skrider jag själv till altaret.. Här kommer tips och trixs och min hysteri!

RSS 2.0