The dress

Idag borde min klänning komma på posten..!!
Eller med bud rättare sagt..! Iiiihh!! 

Däremot en sak som gjorde mig lite arg var/är att jag måste betala tull på 897kr..
Antingen så läste jag alla leveransvilkor för snabbt eller så stod de ingen stans..
Det tycker jag verkligen borde stå ganska tydligt någonstans.. Ja menar.. De e nästan 1000kr mer än vad jag räknat med.. 
Klänningen är specialbeställd efter mina mått från jjhouse.com

Åååh jag dör... Tänk om den inte sitter bra.... ;)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ceciliaswedding.blogg.se

Jag älskar bröllop! Drömmer om bröllop, vill planera bröllop.. Bridezilla skulle vissa säga, jag säger bara att jag helt enkelt brinner för bröllop.. Sommarn 2015 skrider jag själv till altaret.. Här kommer tips och trixs och min hysteri!

RSS 2.0