The dress 2

Hello..
Sååå igår fick jag min klänning med bud levererat..
Ååh va nervös jag var när jag öppnade kartongen..
Så mycket att vara nervös för..
"Tänk om modellen är fel"
Ännu värre -"tänk om färgen är fel"
"Tänk om den inte passar"
"Tänk om jag ser tjock ut"
"Tänk om tyget inte är som jag tänkt"

Aa.. Ni fattar själva grejjen.. ;)

Så jag öppnade kartongen, sen va jag tvungen att vänta lite innan jag slet upp plasten..
Haha.. Mamma fick faktisk säga åt mig att "kom igen nu Ci, öppna!"

Så jag öppnade, drog ut och istället för att vara superglad så började jag leta efter fel.. Superknasigt..
Den e lite för stor och det är några detaljer som måste fixas..
Typ som att den hade ett 1meter lång släp!
Det hade jag inte beställt.. :/ 

Men men...
Här är en sneakpeak..
;)




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ceciliaswedding.blogg.se

Jag älskar bröllop! Drömmer om bröllop, vill planera bröllop.. Bridezilla skulle vissa säga, jag säger bara att jag helt enkelt brinner för bröllop.. Sommarn 2015 skrider jag själv till altaret.. Här kommer tips och trixs och min hysteri!

RSS 2.0